godismonster

Alla inlägg den 8 februari 2012

Av Towa - 8 februari 2012 18:25

Rubriken lyder :p

Som ni ser så är det första inlägget :D

Har har haft många bloggar förut oxå.. :D

Men jag kommer forsätta blogga på denna och inte på dem andra..

Idag har jag varit på skolan..

Haft nationella prov hela förmiddagen..

Jag dog! </3

Men det gick ganska så bra iaf..

Det kunde ju ha gått värre :p

Nu sitter jag inne på syster´s rum med henne..

Hon fixar sig snygg för att Simon ska komma..

Och dessutom så duschade i 77 timmar :/

Allt vatten tog säkert slut :/

Nu måste jag snart göra läxan..

Orka!

Jag tror att mamma kommer nu :o

Eller Simon elr någon annan men iaf.

Hoppas inte att det är mamma ..

Måste kolla..

Puhhhh..

De var Simon..

Men iaf måste jag draaaa!

Hejdå..   

Presentation


Jag heter Towa och är 12 år gammal :)
Jag bor i en vila med min mamma, pappa, bror och syster :)
Vi har 5 djur :p
2 katter : Stina, Nisse :D
Nisse är min.
1 hamster : Elsa :)
Min brors :p
Sedan två vatten salamandlar :p
1 heter Berit & den andra h

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards